פירורי תובנות

ברכה קצת אחרת

אם שאלתם את עצמכם פעם איך עוצרים כוח טבע, התשובה היא "בקושי". אם בכלל. כשאנחנו עומדים בפני כוח טבע, התגובה הראשונית (עוד לפני הבריחה) היא לבהות בו. לזהות שמשהו עומד לקרות. משהו שגדול מאתנו. משהו שיש לנו 2 אפשרויות מולו: לזוז הצידה או להיסחף.

החיים הם כוח טבע. כמו גל ענק שניתן לגלוש עליו, אם מוצאים את הזמן הנכון. כמו שמש שניתן למקד את קרניה כדי ליצור חום. רק שכדי לרתום כוח טבע לטובתנו, אנחנו חייבים קודם להבין את המהות שלו. את החוקיות שבה הוא מתפקד. ואת הדרכים שבהם נוכל לחבור אליו מבלי להיפגע.

בדיוק באותה צורה גם החיים. לא יעזור אם אאחל לכם שנה טובה ומאושרת. לא תעזור שום ברכה. כי לא התקווה או האיחול ייקחו אתכם לשנה מעולה במיוחד. אלא הלמידה. הפעולה. היכולת להתמודד עם כישלון. וההתאוששות. בדרך לניסיון נוסף. עד שמצליחים לזרום עם החיים אל עבר התוצאות.

זה בדיוק מה שאני מאחל לכם. ליפול. לקום. ללמוד מהניסיון. ושוב ליפול ולקום. עד שמוצאים שיטה אחת יעילה להשיג תוצאה. ואז שוב ושוב. עד שמגיעים למצב שבו הרבה יותר קל להגיע לשם. למצב שבו אתם מגשימים את מי שמגיע לכם להיות. ולא כי הבטיחו. אלא כי דרשתם את זה בעשייה.

תמשיכו להיות מדהימים. גם אם יש ימים שלא מרגישים ככה. תמשיכו להתמודד ולהוכיח לכל העולם. צעד אחר צעד. כי זו דרכם של אלה שמשאירים עקבות עמוקים בהיסטוריה. וכי הפשרה הבינונית היא דרכו של האדם שמנסה לא להיפגע. מתכנן עד שיהיה מושלם. ומקווה שהטיימינג הנכון יגיע מתי שהוא.

צאו לדרך. השאירו טביעות רגל. תיפלו בגאווה. ותקומו בענווה. נערו את אבק הדרכים. ותצליחו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות